ایران من

اجتماعی و بحث روز

ایران من

اجتماعی و بحث روز

فوتبال

تا همین چند دقیقه پیش  مساوی بودیم

اهههههه حالا گل خوردیم یعنی چی این بازی به این خوبی حق نیست

خدایا خواهش کنم یه گل می خوایم مساوی حقمونه ازمون نگیر

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:06 ب.ظ

سلام با تشکر از زحماتتون اگر فرصت داشتید یک سری به این ادرس بزنید مطالبش بسیار جالبwww.alcoran.blogsky.com

angoshtnama دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:44 ب.ظ http://www.angoshtnama.com

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
من اول شدم .
ممنون که به من سر زدید .
و ممنون از کامنتتون .
شرمندم که اینقدر دیر خدمت رسیدم .
در پناه حق شاد باش و سلامت .

زیزی پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:07 ق.ظ http://www.manariyaiiam.blogsky

البته چند دقیقه بعد یه گل دیگه نوش جان کردیم و من فهمیدم حقمونه که ببازیم وقتی که بعضی واسه اینکه هنوز بگن قدرت دارن می آن و فقط تماشا میکنن

متاسفم برا همه ایرونی هایی که ورزشگاه بودن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد